Yeeeesss!!! min iPhone funkar äntligen!!!! fick återställa den till fabriksbruk och förlorade alla kontakter, appar o annat... men..... man ska tänka positivt (?) :)
för att fira detta ska jag lägga upp en bild som jag gjorde idag!! :)
 |
| Kunde inte vända den rätt :( |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar