I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!

Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D

P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)

fredag 4 november 2011

Tja!

Jag skapade nyss bloggen och ska börja med att visa en skiss som jag fick inspiration till att göra från en sagobok som jag läste för min lillasyster :)
Hoppas ni gillar den!
Nu får vi bara se om det går att föra över bilden från min mobil... tog nämligen kort på skissen med min mobil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar