Jag skapade nyss bloggen och ska börja med att visa en skiss som jag fick inspiration till att göra från en sagobok som jag läste för min lillasyster :)
Hoppas ni gillar den!
Nu får vi bara se om det går att föra över bilden från min mobil... tog nämligen kort på skissen med min mobil :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar