I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
fredag 11 november 2011
Hejsan!
Det är mycket med skolan så jag har inte kunnat skissa så mycket men här är två skisser som jag skissade efter att jag kommit hem. Jag skissa dem väldigt snabbt så döm mig inte för hårt! :)
En cykel som står vid ett staket i vår trädgård :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar