Förlåt för att jag inte uppdaterat min blogg, det har varit så mycket med skolan att jag inte har haft tid men här är i alla fall en bild på mina naglar som jag fixade nyss :D
Sorry for not updating my blog, it has been so much in school that I haven't had the time to update :(
anyway, here is a picture of my nails that i have decorated :D
 |
det kom lite utanför på tummen men det var för att min lillasyster stötte till mig när jag skulle måla den :P
|
P.S. My english suck, just so you know... so I understand if it's hard for you to understand it :P it's just that not everybody understands swedish :( So for more people to understand what im writing I decided to start write in english to :)