Ida läste jag en till saga för min lilla syster (Törnrosa) och blev inspirerad till att börja med en ny skiss på en sovande människa :)
Fast just nu har jag besök av min brossa och hans flickvän, de är jätte roligt! :)
men skissen kommer nog inte bli klar idag tror jag :(
men den kommer helt säkert bli klar imorrn! :D
I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
Visar inlägg med etikett 3:e "Början på en ny skiss och besök". Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 3:e "Början på en ny skiss och besök". Visa alla inlägg
lördag 5 november 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)