I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
fredag 16 december 2011
Hejsan! :D
Här är några bilder jag tagit som jag älskar
En lampa som står vid mitt fönster i mitt rum
A lamp that stands by my window in my room
Ett pärlhalsband som hänger på min lampa
A pearl necklace hanging on my lamp
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar