Hejsan!
tänkte tipsa till en blogg som jag tycker är bra men den är inte på svenska :( den heter iallafall magdavacariu.blogspot.com :) tänkte prova på konst som jag sett på hennes blogg d.v.s. när man målar nakna människor (vet inte det korrekta namnet för det) har aldrig provat det och jag tänkte prova lite nytt :)
Vad tycker ni?
I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
Visar inlägg med etikett 17:e "tips". Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 17:e "tips". Visa alla inlägg
söndag 20 november 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)