Tja!! :)
Nu är jag typ äntligen frisk!!! :D har ingen feber eller nått bara hostattacker (dom kan vara ganska jobbiga) och huvudvärken jag hade har jag inte längre!! :) Det är så skönt!
Viktigast är att jag nu kommer kunna skissa och uppdatera mer :)
Tänkte visa några bilder på ett smycke som jag gjorde
helt själv! :) hoppas ni tycker det är fint:)
 |
Här är den! :)
Den är gjord av lite rester från ett annat smycke (tofsen, de två små runda sakerna vid tofsen och de ovala metall grejerna som är inflätade i armbandet) och så är den gjord av en Odd Molly bricka (vid tofsen och de små runda sakerna) , skinnsnöre som jag färgat rosa med hjälp av en överstrykningspenna :P (den var beige innan) och så det guldkantade snöret som skinnsnöret är inflätat med :) |
 |
| En närbild :) |