I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!

Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D

P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
Visar inlägg med etikett 15:e "Friiisk". Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 15:e "Friiisk". Visa alla inlägg

fredag 18 november 2011

Äntligen!!

Tja!! :)
Nu är jag typ äntligen frisk!!! :D har ingen feber eller nått bara hostattacker (dom kan vara ganska jobbiga) och huvudvärken jag hade har jag inte längre!! :) Det är så skönt!
Viktigast är att jag nu kommer kunna skissa och uppdatera mer :)
Tänkte visa några bilder på ett smycke som jag gjorde helt själv! :) hoppas ni tycker det är fint:)
Här är den! :)
Den är gjord av lite rester från ett annat smycke (tofsen, de två små runda sakerna vid tofsen och de ovala metall grejerna som är inflätade i armbandet) och så är den gjord av en Odd Molly bricka (vid tofsen och de små runda sakerna) , skinnsnöre som jag färgat rosa med hjälp av en överstrykningspenna :P (den var beige innan) och så det guldkantade snöret som skinnsnöret är inflätat med :) 

En närbild :)