I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!
Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D
P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)
söndag 6 november 2011
Höstlovet är slut!!
Neeeeeej!!!! höstlovet slutar idag!!!!!
När skolan börjar igen kommer jag nog inte hinna med att skissa så mycket :(
Det är så mycket press i nian! Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar