Sry för att jag inte kunnat uppdatera!!! :(
Har varit och är fortfarande jätte sjuk :( Har 39,2 graders feber, ont i bröstet och huvudet + hostattacker och man misstänker att jag har MYCOPLASMA!!!!! :(
Så jag har inte orkar uppdatera för min kropp är alldeles svag :( det är jätte jobbigt att röra sig :(
Jag har inte heller orkat skissa något men jag har ett armband som jag nästan är klar med (börja jobba på det innan jag blev sjuk)
Jag ska försöka bli klar med den men vi får se hur det går :)
Det jobbigaste är att jag typ inte tål Mycoplasma medicinen för när jag tog den började jag att kräkas!!! :O :(
så jag har ingen aning om vad jag ska göra :(
Man får väll helt enkelt hoppas på det bästa .... :) :(
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar