Min bror och hans flickvän besökte oss igår, de va så roligt!! spelade poker och snackade:) Jag fick veta lite om Dagy för att se om jag vill gå där eller på VRG, det är ju snart dags för mig att välja gymnasium!
Har lite blandade känslor kring det, är både glad och ledsen men man får helt enkelt hoppas på det bästa! :D
Tänkte lägga upp en skiss som jag ritade nyss idag :) skriv gärna vad ni tycker om den, länkar till bra webbsiter där man kan lära sig att skissa bättre eller så kan ni ge mig kritik från egen erfarenhet :)
| Det här är en skiss på en lampa som står i mitt rum vid ett fönster :) |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar