I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!

Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D

P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)

onsdag 9 november 2011

mobilen är fortfarande pajad....

Ja.... vad ska man säga....
min mobil är fortfarande paj så jag kan inte föra över några av mina skisser till datorn :(
men jag ska försöka fixa den idag, man får hoppas på det bästa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar