I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!

Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D

P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)

torsdag 10 november 2011

Ja....

Mobilen är fortfarande sönder...
Jag hoppas verkligen att den fixas snart :(
Jag ska typ lämna in den imorron på lagning :(
Tänkte visa några coola bilder som är som tatueringar som jag tänkte rita på mitt ben :)
Jag gillar tatueringar men jag vill inte ha en riktig :P så jag ritar istället dem på mitt ben (det ser ut som tatueringar) och tar bort dem när jag vill :) ni kan få se en bild på det nån gång när min mobil funkar :) det är faktiskt väldigt roligt :D
 Tyckte att den var väldigt fin och så gillar jag kombinationen av färgerna :)
 På den här är det meningen att man ska ha något mellan vingarna tror jag :) tyckte att dem var skit snygga och coola :D
 Den ser feminin ut och vacker men ändå lite farlig, väldigt fin :)

Jag gillar kroppen på den här men inte huvudet :P skulle vara mycket coolare med ett annat huvud :)


Säg gärna vad ni tycker om dem eller förslag till webbsiter som har sånt här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar