I den här bloggen får du mestadels se skisser som jag själv gjort men du kommer även få se och läsa om andra saker som t.ex. smycken jag gjort själv och få tips på hur du kan förvandla skräp och rester från saker till vackra konstverk!

Jag hoppas du kommer tycka om min blogg och prova att själv göra de saker jag gör! :D

P.S. Jag har inte särskilt många verktyg utan de skiss pennor jag har är de du kan se på bilden :)

lördag 19 november 2011

Hejsan Hejsan

Nu ska jag starta med en skiss fast jag vet inte riktigt än vad den ska vara på, vi får se :)
Armando och Lisa har också kommit och hälsat på! :) Och så ska vi äta chokladtårta mums :)
Tänkte lägga upp två bilder på några konstverk som jag tycker är jätte coola!! :D 
Han som gjort detta heter Zac Freeman och han återvinner skräp och använder det för att göra konst, det är fascinerande och super coolt!!! 
Zac Freeman

Zac Freeman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar