Armando och Lisa har också kommit och hälsat på! :) Och så ska vi äta chokladtårta mums :)
Tänkte lägga upp två bilder på några konstverk som jag tycker är jätte coola!! :D
Tänkte lägga upp två bilder på några konstverk som jag tycker är jätte coola!! :D
Han som gjort detta heter Zac Freeman och han återvinner skräp och använder det för att göra konst, det är fascinerande och super coolt!!!
![]() |
| Zac Freeman |
![]() |
| Zac Freeman |

